مجله فناوری برتر

مجله فناوری برتر رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری می باشد

مجله فناوری برتر

مجله فناوری برتر رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری می باشد

مجله فناوری برتر رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و در راستای انتشار آخرین اخبار و مقالات مربوط به تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید و بررسی محصول روز دنیا آغاز کرده است.

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

 ساخت بک لینک رایگان در سایتهای با DA و PA و TF بالا هنوز هم یکی از مهمترین کارها در سئو است و هنوز هم بک لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه سایت ها در نتایج جست و جو دارند.

به همین دلیل یک سئو کار همیشه باید به فکر ساختن بک لینک های با کیفیت برای سایت خود باشد. اگر شما هم می خواهید از بک لینک ها نتیجه مثبت بگیرید این پروسه باید ادامه دار باشد و قطع نشود.

ساختن بک لینک های dofollow یکی از مهم‌ترین کارهایی است که صاحبان سایت‌ها برای رتبه گرفتن در جستجوگرها باید انجام دهند، البته اگر می‌خواهید سایت خود را در موتورهای جستجو به رتبه‌های بالاتر برسانید! به هر حال باید این مطلب را بدانید که اگر روابط سایت شما با سایر سایت‌ها و… خوب باشد، رتبه سایت شما خیلی سریع در جستجوگرهای محبوبی مثل بینگ و گوگل افزایش خواهد یافت.

لینک‌هایی با پیج رنک بالا به وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در افزایش ترافیک و بهبود رتبه کمک زیادی می‌کنند. بنابراین در این مقاله ما به طور دائم لیست وب سایت هایی را برای ساخت رایگان چنین بک لینک‌هایی به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب در سایت مجله فناوری

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۳۲
arman mohamadi